my pren

heartbeat

Sunday, April 28, 2013

Adik Habib!


Alhamdulillah... dh 28mggu membawa si kecil dlm rahim ibu..segalanya ok dan kami berdua sihat... persiapan pun dh hampir 75% complete... xsabar nak tggu kelahiran anak kami yg tersayang....


Doc mengjangkakan kali nie aku akan melahirkan geng Habib lagi... syukur... rezeki kami :-)

Doakan aku n baby trs sihat dan selamat melahirkan baby tanpa masalah... teringin sgt nak melahirkan secara normal tp bergantung kepala keputusan pakar masa check up 34mggu nnt :-)

3 comments:

~ yus ~ said...

Tahniah Zura! Akak dah 33 minggu sekarang, lagi tak sabar melahirkan...:)

Moga zura dan baby sihat2 saja ya.

deelira@deeliraz said...

insyaalah smoge normal kali nih..amin

~ yus ~ said...

InsyaAllah, moga zura dan baby sihat. Akak punya due sebulan je lagi...13 Jun, tak sabar juga nak tunggu baby ni keluar....:)

nuffnang2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...